Ny computski

Igår ringde dom från datametropolen och berättade att Magnus kunde komma och hämta sin nya dator. Han är så nöjd och glad! =) Jag är oxå glad för hans skull. =P

Wilmer hade en riktigt dryg dag igår bara för att jag hade jordens huvudvärk. =( Han var skitjobbig och bara grinade och skrek hela tiden... Första gången på jag vet inte hur många år som jag gick och la mig redan vid 21.30 när Magnus åkte till jobbet. =/

Jag har iaf bestämt mig för att försöka ta ur mina dreads... fixade en i förrgår så nu har jag lite lugg. ;-) På fredag kommer Björn och Jessica hit och då ska hon hjälpa mig. Klarar inte av att fixa dom där bak själv... Man får väl hoppas på att det går vägen så man slipper klippa av dom. Jag har ju inte använt nå vax och jag tror det underlättar. Ska tvätta håret med balsam nu oxå så kanske det gör saken lättare oxå. =)

Nu vaknade Wilmer så nu ska vi äta...

Kommentarer
Postat av: Titti (morsan55 på lunar)

men så kul för hans skull att han fått sin nya dator(eller rättare sagt köpt)du vet vad jag menar.Tänk om vi ändå hade bott där så hade vi kunnat hämta Wilmer =(

2009-03-11 @ 17:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0