Så länge vi båda andas

Igår hade vi besök här hemma av Maria och Malin. Dom kom med tulpaner och fikabröd. =D Hade riktigt trevligt och pratade en massa. Dom åkte vid 19 tiden och då hade dom varit hos oss i 3 timmar. =P

Idag har vi varit i Sandviken. Magnus beställde en ny dator på datametropolen och medans han gjorde det sprang jag över på Intersport och köpte en träningsbh. Ett steg närmre träningen. =P Nu fattas bara ett par bra byxor och en t-shirt/tröja. Ska ju till doktorn den 16:e och då får jag förhoppningsvis hjälp så jag blir frisk i snoken. Sen är det bara att köra igång med träningen. =)

Weeho! Jag fick hem 4:e och sista boken i vampyrserien om Bella och Edward av Stephenie Meyer idag oxå! Så när jag skrivit klart detta blir det läsa utav! =D Känner på mig att det blir sent ikväll.. ;-)

Vi var iaf på bolaget en sväng och köpte sånt där gott lådvin som vi fick av Maud i lördags. Kan vara bra att ha hemma hehe. Sen åkte vi på Ica Maxi och storhandlade. Nu borde vi slippa handla på ett tag. =P

På vägen hem svängde vi förbi Coop i Kungsgården och hämtade Magnus nya bildskärm. Men den ska han inte koppla in förrän på onsdag när han får sin nya dator säger han. =P

Näe nu är det dags för sängen och boken. =D Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0