Jobbeli jobb!

Idag har vi varit en sväng till Sandviken och Ica och handlat lite. Dom ringde från hemtjänsten och ville att jag skulle jobba extra idag. Så klockan 15.30 börjar jag jobba och slutar 21.30 idag. Bra att få jobba lite innan man börjar i sommar så man kommer in i det lite mer. Inte bra med jordens uppehåll...

Fasen vad irriterad jag blir då! Så fort det blåser ute blir våran telefon mongo och börjar brusa och lägga av. Det innebär oxå då att internet lägger av eftersom vi har det genom telefonen. Så drygt när man sitter vid datorn och nätet försvinner hela tiden!

Kommentarer
Postat av: Titti (morsan55 på lunar)

Vi har fått internet nu,jag upptäckte det av en slump.Så vi fick det tidigare.

2009-05-08 @ 16:04:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0