Lager 157

Igår var vi till Lager 157 utanför Falun med Magnus föräldrar, Björn och Jessica. Var inte så jäkla bra där ändå tyckte jag. Jo kanske för smala modeinriktade människor. Men det fanns typ strumpor för mig och Magnus fick ett linne. Fanns nästan inga storlekar för Wilmer heller så han fick bara en t-shirt i storlek 90 för 20:-. Vi gick in på en barnaffär oxå som låg bredvid och där hittade vi ett par jeansshorts till halva priset i Willes storlek. Osså en jättefin Villervalla t-shit som var nersatt med 30%. Ja just ja, han fick en svart klädhängare med döskallar på oxå. =P Och Maud köpte en dinosarie till Wilmer.

Följde med hem till Magnus föräldrar sen och grillade innan vi åkte hem. Mumsigt som vanligt. =)

När vi kom hem så hade vi inget internet eftersom det blåste så det blev ingen raid (wow). Magnus drog och hyrde film i Sandviken istället, Transporter 3. Den var väl sådär, jag blev lite besviken faktiskt. 1 & 2 var mycket bättre!

Idag har vi inga speciella planer alls... vi tar det som det kommer och det är skönt ibland. Jag håller på å tvättar men det är ju inte speciellt jobbigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0