Update

Är så trött så trött så jag orkar inte skriva egentligen... ska fatta mig kort...

Var på 1-års kalas i Årsunda igår hos Alexandra och hennes föräldrar Sophie och Daniel. Hon är ju för söt den där Alexandra, Wilmers tjej. ;-) Var trevligt iaf och jag var duktig och åt inge tårta eller kakor!

Idag har vi varit i Lumsheden. Åkte upp till sjön Lumsen och fiskade och grillade korv med Maud och Stig. Det är nog därför jag är så trött nu hehe...

Nu ska Magnus åka in till Sandviken och hyra 3 filmer, Quantum of Solace, Day of the Dead och The Day the Earth stood Still... får väl hoppas att det är bra filmer hihi..

See ya!

Kommentarer
Postat av: Morsan

Du gör det så bra som låter bli.I morgon fyller Mats 55 år,inte kommer jag att låta bli kakor..

2009-05-24 @ 18:40:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0