Viktkampen...

Oj nu blev det ett tag sen man skrev igen. Men man sitter ju inte direkt inne och skriver blogg när det är finväder. Men nu är det regn ute så då kan man skriva lite. Ska försöka att göra inlägget så kort som möjligt. =P

Vågen stod på 0,2kg plus imorse, men jag skyller på mensen. Jag brukar gå upp mellan 1-2 kg då...

Gick bra på introt förra veckan på hemtjänsten. Kommer nog att gå bra det där i sommar. Vissa tanter och gubbar är bara för gulliga hehe. Dom ringde i lördags och fråga om jag kunde jobba extra på söndagen, men det gick inte eftersom vi var uppe i Söderhamn.

Var uppe i Söderhamn, eller rättare sagt Kyrkbyn, i helgen hos mor och far min. Dom flyttade dit tidigare i veckan. Jäklar vad fint det var där. Det var så himla mysigt där så jag skulle lätt kunna flytta dit själv! =) Dom kommer att få en riktigt mysig sommar där mor och far.

Idag ska Magnus åka och hämta nya sommardäck till Saaben osså ska han åka och köpa avgassystem oxå. Blir väl att åka till Lumsheden imorn och fixa dit det. Vi har dammsugit och torkat golven i hela huset idag oxå. Osså har jag tvättat lite. Får väl se vad jag och Wilmer hittar på idag medans Magnus är ute och flänger. =P

Så där ja! Blev ju inte så farligt långt det där inte! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0